donderdag 28 juni 2012

My boyfriend does my make-up filmpjes



Ik vertel jullie veel over youtube filmpjes. Het lijkt nu net of dat zo’n beetje het enige is wat ik doe, filmpjes kijken op youtube. En eigenlijk heb je dan wel gelijk, haha. Ik zit vaak achter de computer en ben altijd op zoek naar dingen om over te schrijven. Vandaag wil ik jullie iets vertellen over my boyfriend does my make-up filmpjes. Dit is een tag die al door veel beautybloggers/youtubers gedaan is. Ik laat jullie nu mijn favorieten zien!

Dit is het eerste 'my boyfriend does my make-up' filmpje dat ik zag. Ik volg haar andere video's verder niet, maar ik vind dit filmpje wel heel grappig. Ik las in de reacties bij dit filmpje dat ze inmiddels uit elkaar zijn, maar in dit filmpje vind ik ze nog echt een leuk stel :)
Dit filmpje is gewoon heel erg grappig, vooral de gezichten die zij trekt. Ik denk dat ik ook de hele tijd zou moeten lachen als ik door een jongen opgemaakt zou worden. Nou heb ik geen vriendje, dus ik kan het niet uitproberen, maar het lijkt me wel grappig omdat jongens gewoon niks van make-up af weten.
Deze is ietsje anders. Dit is een 'my husband does my make-up' maar ja, dat komt eigenlijk gewoon op hetzelfde neer. Maar deze meid maakt altijd filmpjes met complete transformaties dus dit filmpje is niet zomaar 'my husband does my make-up' maar een transformatie naar Snooki.
Dit filmpje is gewoon hilarisch en het is een ontzettend leuk stel. Ik denk dat deze eigenlijk nog wel het best gelukt is, in vergelijking met de rest haha.

Wat is jouw favoriete 'my boyfriend/husband does my make-up' filmpje?

1 opmerking: